Kas soovid laagris olla sportlik? Toome lugejani seitse soovitust, kuidas seda teha

img_1403Foto: Laura-Maria Kiiser

Lisette Raud

Tänavune meedialaager on koht, kus ei pea kordagi muretsema tühja kõhu pärast, sest laagris pakutav toit on liiga hea, et see söömata jätta. Kuidas liigsöömise juures säilitada oma hea vorm?

  • Asjatundjate esimene soovitus on osa võtta õhtustest programmidest, sest enamik ajast toimub seal ringi liikumine.
  • Püüa vältida sirgeid koridore ja võimalusel mine alati treppidest, tehes seal kiiremaid liigutusi ja põlvetõstejooksu.
  • Vabadel hetkedel ei toimu mattidel laisklemist, vaid tuleb teha trenni.
  • Saalis on ideaalsed rõdupiirded, kus saab teha lõuatõmbeid.
  • Kätekõverdusi ja planku teevad sportlikumad igal vabal ruutmeetril.
  • Muskli hoidmiseks saab laenata fotorühma juhendajalt Hendrik Osulalt raskeid kaamera objektiive ja ongi hantlid olemas.
  • Kuulsid, et kellegi auto on jäänud lume või muda sisse kinni? Ole esimene, kes neile appi tõttab ja auto välja lükkab.

Neid näpunäiteid järgides võib sulle kuuluda laagri sportlikuima osaleja tiitel. Aga ära unusta elutõde – kes palju sööb, see palju jõuab.